سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین هتل های تور کیش - قسمت سوم

بهترین هتل های تور کیش - قسمت سوم

سراغ سومین مقاله تور کیش و جاذبه های گردشگری کیش می رویم.

در این مقاله ها درباره هتل های کیش اطلاعاتی به دست آوردیم و در این مقاله نیز اطلاعات کامل تری به دست می آوریم.

بهترین هتل ها برای اقامت و تور کیش - قسمت سوم

هتل ارم از دوردست

در خصوص سایر خدمات ارائه شده توسط این هتل، هتل دارای یک رستوران مجلل چرخان در طبقه آخر است، این تنها مکان در کیش است که یک دید کامل از کل جزیره را ارائه می دهد، هر 55 دقیقه طبقه آخریک دور کامل می زند بنابراین شما بدون اینکه حتی متوجه شوید چشم انداز متفاوتی را خواهید دید. من واقعا این مکان را دوست داشتم من در واقع می توانم یک قطعه از آن را در نوشته های بعدی خود اضافه کنم. یکی دیگر از رستوران های واقع در این هتل رستوران "رویال" است که تمام غذاهای ایرانی و غربی و همچنین غذاهای دریایی را ارائه می دهد، من شخصا غذاهای این رستوران را امتحان نکرده ام اما چشم انداز اقیانوس فوق العاده شگفت انگیز است. من واقعا دوستش داشتم.

طراحی داخلی رستوران رویال

چند وقت اخیر یکی از دوستانم در این هتل اقامت داشت و من برای دیدار با او به آنجا رفتم و متوجه شدم فضای داخلی آن بسیار متفاوت از آن چیزی شده است که من قبلا دیده بودم و بازسازی های زیادی بر روی آن انجام شده است. هتل ارم نیز در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد و شما می توانید پیاده به تمام مراکز خرید بروید. قیمت ها نزدیک به 100 یورو در هر شب برای یک اتاق برای دو نفر با چشم انداز اقیانوس است.
(یکی از اتاق ها در هتل ارم)

انتخاب این موارد در  تور کیش  می تواند بسیار مهم باشد.

هتل پارمیس

تعداد ستاره ها: 5 ستاره
قبل از شروع به من اجازه دهید یک چیز در مورد این هتل بگویم، موقعیت مکانی عالی، به معنای واقعی کلمه 2 دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد، 2 دقیقه پیاده روی، شما هرگز در اینجا خسته نخواهید شد و یا وقت خود را هرگز در تاکسی و انتظار برای آمدن مینی بوس هدر نخواهید داد. هتل پارمیس دارای انواع مختلفی از اتاق است؛ اتاق های زوجین که مخصوص زوجین در ماه عسل آنها تعبیه شده است، سوئیت های خانوادگی، پنت هاوس و اتاق های معمولی. همچنین یک خانه اسپاگتی، دو رستوران سنتی ایرانی، یک کافی شاپ و رستوران در هتل وجود دارد. خانه اسپاگتی بسیار خوب است و قیمت آنها بسیار مناسب است. من قهوه خانه و رستوران های سنتی را امتحان نکرده ام، بنابراین چیزی در مورد آنها نمی دانم. امکانات تفریحی شامل سونا، استخر شنا، بیلیارد و پینگ پنگ است.

استخر شنا در هتل پارمیس

خوب است بدانید که اگر اگر از وبسایت خود هتل برای رزرو اتاق استفاده کنید که www.parmishotel.ir است، می توانید گزینه های اضافی شامل یک سلف سرویس صبحانه و یک سلف سرویس ناهار به طور رایگان دریافت کنید. به طور کلی سلف سرویس صبحانه یک گزینه کاملا استاندارد است اما داشتن یک سلف سرویس ناهار به عنوان بخشی از اتاق یک اتفاق عالی است. آنها همچنین انتقال به فرودگاه را برای شما فراهم می کنند کهاین نیز یک گزینه عالی محسوب می شود

در نهایت بحث در خصوص قیمت ها؛ قیمت ها از 580,000 تومان برای دو نفر، برای یک اتاق با منظره دریا شروع می شود که چیزی معادل 150 یورو در هر شب است. قیمت ها برای یک اتاق با منظره ی خیابانی کمی متفاوت است، در حدود 140 یورو برای هر شب برای دو نفر. می توانم بگویم پارمیس یک هتل بسیار گران قیمت است و با توجه به اینکه من هر دو را تجربه کردم، بین هتل های پارمیس و داریوش، اگر می خواهی این میزان هزینه را بپردازید، بهتر است که هتل داریوش را انتخاب کنید. داریوش یک هتل منحصر به فرد است.
امیدوارم این مطلب برای شما مناسب و به اندازه کافی روشن باشد. من فقط سعی کردم تجربه های خود در همه این هتل های مختلف را با شما به اشتراک بگذارم. امیدوارم از آن لذت ببرید و از همه مهمتر از آن استفاده کنید.

زیما سفر پارس  ارائه کننده تور نوروزی کیش ، تور کیش  ، تور لحظه آخری کیش

به صفحه  تور کیش  ما بیایید و از قیمت ها ، تخفیف ها و تنوع تور های ما دیدن فرمایید.


حمل و نقل گردشگران در تور گوانجو قسمت دوم

حمل و نقل گردشگران در تور گوانجو - قسمت دوم

حمل و نقل گردشگران در تور گوانجو قسمت دوم

قسمت دوم حمل و نقل گردشگران در گوانجو را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. در این مقاله به بررسی تاکسی، دوچرخه و پیاده روی در تور گوانجو می پردازیم.

تاکسی

گشت و گذار در گوانجو با تاکسی نیز برای مردم محلی بسیار محبوب است زیرا کرایه ها نسبتا منطقی هستند. در حال حاضر کرایه RMB 2.6 برای هر کیلومتر است، اما حداقل کرایه RMB 7 (برای 2.3 کیلومتر) به علاوه RMB 1 هزینه اضافی برای استفاده از بنزین استاندارد می باشد که این قانون برای مقابله با افزایش قیمت بنزین در سال 2006 وضع شده است. بنابراین شگفت زده نشوید اگر راننده تاکسی از شما RMB 13 درخواست کند، در صورتی که دستگاه کیلومترشمار RMB 12 را نشان می دهد.

در داخل شهر، در 99.9? مواقع از دستگاه های کیلومترشمار استفاده می شود. در واقع، اگر رانندگان از این دستگاه ها استفاده نکنند، به شدت جریمه خواهند شد. تنها استثناء می تواند از/به فرودگاه باشد، هرچند که این امر نیز بسیار نادر است مگر این که شما بخواهید از فرودگاه به حومه گوانجو یا دیگر شهرها در دلتای رودخانه پروال بروید. معمولا باید هزینه ای معادل 100 RMB از فرودگاه بایون گوانجو به مرکز شهر مانند هتل Garden / هوآن شی لو، به علاوه 15 RMB هزینه ی اضافی برای ورود به بزرگراه فرودگاه پرداخت کنید.

در داخل شهر، اگر شما قصد استفاده از تاکسی را دارید، بهتر است از شخص دیگری بخواهید که مقصد شما را به زبان چینی بر روی کاغذ بنویسید، زیرا تقریبا هیچ راننده تاکسی به زبان انگلیسی صحبت نمی کند.

شما متوجه خواهید شد که تاکسی ها در رنگ های مختلف: زرد، قرمز، آبی و سبز هستند. طبق گفته مردم محلی، کرایه ها یکسان است اما رانندگان نظری متفاوت دارند! مردم محلی تمایل دارند تاکسی های زرد رنگ را انتخاب کنند زیرا رانندگان این شرکت ها همه از افراد محلی هستند و جاده ها را بهتر می شناسند، به عنوان مثال: میانبرها. در حالی که سایر رانندگان تاکسی ممکن است از بخش های دیگری از چین آمده باشند و گاهی اوقات هزینه ای بابت فاصله های غیر ضروری را از شما درخواست کنند - البته، عمدتا ناخواسته است. بنابراین، اگر به مردم محلی اعتقاد دارید، به دنبال انتخاب تاکسی های زردرنگ باشید، آنها محبوب تر هستند! سپس، اولویت شما به ترتیب تاکسی های آبی رنگ؛ قرمز و آخرین انتخاب شما تاکسی های سبز باشد.

نکته نهایی به هنگام استفاده از تاکسی، همیشه قبل از خروج از تاکسی از راننده درخواست رسید کنید. در این مواقع اگر چیزی را درون تاکسی جا گذاشته باشید، شماره راننده، شماره تاکسی و شماره خدمات مشتری را برای ردیابی تاکسی مورد نظر خود خواهید داشت.

دوچرخه

استفاده از دوچرخه برای گردشگران امکان پذیر نیست، زیرا مکان هایی که دوچرخه ها را کرایه می دهند را پیدا نخواهند کرد. همچنین، بر خلاف روند مرسوم در بسیاری از کشورهای غربی، استفاده از دوچرخه در اینجا در چین رو به کاهش است، حداقل در گوانجو اینگونه است. دوچرخه سواران معمولا خود را در موقعیت نامساعد در جاده ها خواهند یافت زیرا اتوبوس ها اغلب خطوط ویژه دوچرخه را اشغال می کنند و یک مسیر باریک را برای آنها خالی می گذارند و دنبال کردن خودروها و استشمام گاز پسماند آن ها برای دوچرخه سواران در گوانجو موقعیت مساعدی نیست. یکی دیگر از عواملی که ممکن است شما را از استفاده از دوچرخه در شهر دلسرد کند، دزدان دوچرخه هستند که یک امر عادی در گوانجو می باشد. فقدان مکان های امن و یا محافظت شده برای پارک دوچرخه شما نیز از جمله مشکلات رایج برای دوچرخه سواران می باشد.

پیاده

شما می توانید آن را امتحان کنید اما توصیه نمی شود، زیرا جاذبه های توریستی نزدیک به یکدیگر نیستند.

با این حال، ایده خوبی است که شهر را با پای پیاده جستجو کنید به ویژه در برخی از خیابان های دارای پیاده رو، مانند پکن لو، شانگ ژیا جیو لو، که خیابان هایی پر از مراکز خرید هستند.

باتشکر از همراهی شما در همراهی ما در این دو مقاله ی  تور گوانجو .

توجه شما عزیزان را به تور گوانجو  زیما سفر پارس جلب می نماییم.

زیما سفر پارس ارائه کننده تور ارزان گوانجو ، تور لحظه آخری گوانجو ، تور نوروزی گوانجو و تور گوانجو .


بهترین و بدترین زمان برای سفر به چین - قسمت دوم

بهترین و بدترین زمان برای سفر به چین - قسمت دوم

تور چین و زمان سفر به چین پهناور

در مقتله قبلی "بهترین و بدترین زمان برای سفر به چین - قسمت اول"، به بررسی بهترین زمان برای تور چین پرداختیم. حال به ادامه آن می پردازیم.

در این مقاله به تبت، انواع آب و هوا در چین، فصل شلوغ مردم چین و جشنواره های یخ چین می پردازیم.

تور چین و تبت شگفت انگیز

قابل توجه ترین استثنا در این مورد، منطقه تبت است که هر ساله به مدت 2 ماه به روی بازدید کنندگان خارجی بسته می شود. از آنجایی که این زمان ممکن است از سال به سال متفاوت باشد، اگر در حال برنامه ریزی برای سفر به تبت هستید، با متخصصین سفر ما تماس بگیرید تا به روز ترین اطلاعات در این خصوص را کسب کنید.

مناسب ترین ماه ها برای تور چین

آوریل و ژوئن احتمالا بهترین تاریخ برای بازدید از هر نقطه از چین است. اواسط تابستان یک زمان عالی برای بازدید از تبت، هینان و برخی از نقاط در شمال چین است. با این حال، اماکن دیگری وجود دارند که به طور غیرقابل تحملی گرم هستند و مسافران حساس به درجه حرارت بالا باید این را در ذهن داشته باشند.

جنوب چین دارای آب و هوای نیمه گرمسیری است و تابستان آن گرم و مرطوب است، در حالی که درجه حرارت می تواند تا 40 درجه سانتی گراد افزایش یابد. برخی از مکان هایی که در طول تابستان بهتر است از آنها بازدید نکنید عبارتند از: چونگینگ (سیچوان)، نانجینگ (جیانگ سو) و ووهان (هوبئی). بخش های شمالی چین، از جمله سین کیانگ، دونگبی و مغولستان داخلی، ممکن است در تابستان بسیار گرم شوند.

نکته دیگری که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید، فصول بارانی هستند. اگر قصد سفر به جنوب چین (به خصوص گیلین) از آوریل تا اوت داشته باشید، احتمال اینکه پرواز شما به دلیل آب و هوای نامناسب به تعویق افتد یا لغو شود وجود دارد. در این زمان از سال، شما ممکن است مایل باشید از قطارهای تندرو، که سریع، راحت هستند و به ندرت تاخیر دارند، استفاده کنید.

همانطور که در بسیاری از نقاط جهان اتفاق می افتد، هنگامیکه مدارس تعطیل هستند، مردم اوقات فراغت بیشتری دارند. تابستان ها شلوغ ترین فصل برای چینی ها می باشند که زمان این را دارند به شگفتی های کشورشان بیاندیشند. بازدید کنندگان خارجی باید قیمت های بالاتری را انتظار داشته باشند و متناسب با آن برنامه ریزی کنند.

در مورد پکن، زمستان بسیار سرد است و تابستان به شدت گرم است، به همین دلیل بهار و اوایل پاییز بهترین زمان برای بازدید از پایتخت چین است. این همچنین زمان خوبی برای صعود به دیوار بزرگ چین و مشاهده رنگ های زیبای پاییز است.

پاییز همچنین زمان خوبی برای بازدید از مکان هایی است که در سایر فصول به طرز غیرقابل تحملی گرم هستند، مانند سین کیانگ که تغییر رنگ برگ ها یک چشم انداز جذاب ایجاد می کند و هنگ کنگ که معمولا در طول تابستان کاملا مرطوب است.

چین سرد است، هزینه، جشنواره یخ و سرمای عالی ؟

توصیه می شود لباس های گرم خود را هنگام بازدید از چین در پاییز به همراه داشته باشید، زیرا شب ها و صبح ها می توانند خنک باشند. همچنین مسافران باید در نظر داشته باشند که توصیه می شود یک روز پس از تعطیلات روز ملی چین، به این کشور سفر کنند.

اگرچه سفر به چین در زمستان کمتر توصیه می شود، چین برای کسانی که از سرما لذت می برند، پیشنهادهای جذاب زیادی ارائه می دهد. جدای از هزینه های ارزان تر و جمعیت کمتر، زمستان قطعا می تواند یک فصل مقرون به صرفه تور چین  باشد.

جشنواره یخ هاربین یکی از بزرگترین جشنواره ها در نوع خود است و ارزشش را دارد که آن را تجربه کنید. این جشنواره در زمستان، از 24 دسامبر تا 25 فوریه اجرا می شود. اندازه های مجسمه های برفی و یخی مسحور کننده است، و هنگامیکه در شب نورپردازی می شوند، منظره ای شگفت انگیز برای عکسبرداری را برای شما ایجاد می کنند. به همراه داشتن لباس های گرم بسیار مهم است زیرا درجه حرارت در Harbin می تواند تا 24 درجه سانتیگراد زیر صفر در شب کاهش یابد و در طول روز بیش از صفر نمی شود.

به طور شگفت انگیزی، تبت یک گزینه خوب برای سفرهای زمستانی است. در طول فصول دیگر، مسافران تنها می توانند مدت زمان محدودی را صرف بازدید از کاخ Potala کنند. در حالیکه، در زمستان می توانند هر چقدر که مایلند در این مکان اقامت داشته باشند.

پایتخت تبت، لهاسا، زمستان گرمتری نسبت به پکن دارد، جایی که درجه حرارت از زیر صفر درجه سلسیوس افزایش نمی یابد. به علاوه، سفر به تبت در زمستان می تواند یک گزینه بسیار مقرون به صرفه تر در مقایسه با فصول دیگر باشد و همچنین دریافت مجوز ورود به منطقه نیز در این اوقات از سال آسان تر است. بسیاری از زائران نیز در طی این روزهای سرد به تبت می رسند، که یک تجربه بسیار معتبر را برای شما به ارمغان می آورد.

هر فصل دارای مزایا و معایب خاص خود است، بنابراین بازدیدکنندگان باید تصمیم بگیرند که تا چه میزان مایل به خارج شدن از منطقه آسایش خود برای برنامه ریزی سفرهای خود براساس آن هستند.

امیدواریم کمک به تصمیم گیری برای تور چین  کرده باشیم.

همراهان همیشگی زیما سفر، از تور های ویژه ما دیدن کنید و از تخفیف و قیمت های تور چین  آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس دیدن کنید.


حمل و نقل در تور گرجستان - قسمت اول

حمل و نقل در تور گرجستان - قسمت اول

تور گرجستان و حمل و نقل در گرجستان - قسمت اول

هنگامی که به گرجستان برسید، مهم است که راه های حمل و نقل را بدانید. اگرجه در تور گرجستان وسیله نقلیه مهیاست.

با چند نوع حمل و نقل در تور گرجستان  همراه شما هستیم: درون شهری، بین شهری و مقاصد زیبا در حومه آن. در اینجا طی دو مقاله به بررسی ده روش حمل و نقل محلی که توسط مسافران و مردم محلی استفاده می شود، پرداخته می شود.

پاها

از پاهای خودتان یا یک اسب استفاده کنید، قدرت پا یک روش اصلی برای سفر به مکان های مختلف است. در شهر یا در کوه ها، این روش ساده، ارزان تر و قابل اعتماد است. مسیرها در همه جای گرجستان می تواند چالش برانگیز باشد. جاده ها در شهر اغلب پر از ترافیک هستند و مشکل پارکینگ همیشه وجود دارد، همچنین در حومه شهر می توانند غیرمسطح و گل آلود باشند، که همواره مشکلات ریزش یا شستگی در آنها وجود دارد. برای سفرهای کوتاه تر، "پیاده رفتن" می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

دوچرخه و اسکوتر

این ماشین های محرک با قدرت انسانی می توانند یک گزینه عالی برای جابجایی درون شهری باشند. حرکت در بین ترافیک خودروها و عدم نیاز به پارکینگ از مزایای آن محسوب می شود، اما متأسفانه دارای مشکلاتی نیز هستند که فقط در روزهای آفتابی و گرم مناسب می باشند و ممکن است برای همه برنامه های سفر مفید نباشند. با این حال، این یک راه سرگرم کننده و مقرون به صرفه بدون نیاز به استفاده از حساب بانکی شما می باشد. با این حال، راندن یک اسکوتر یا دوچرخه در گرجستان می تواند خطرناک باشد. راننده های خودرو قوانین را بیش از حد نقض می کنند و ممکن است گاهی از مسیر تردد اسکوتر عبور کنند. بنابراین، حوادث در اینجا شایع است.
دوچرخه یک انتخاب بسیار سالم و معقول است، اما مطمئنا در تفلیس اینگونه نیست. دلایل بسیاری برای آن وجود دارد: عدم اجاره دوچرخه، بدون خط عبور و مرور دوچرخه، رانندگی خطرناک. با این وجود، لازم به ذکر است که Batumi دارای سیستم اجاره دوچرخه کاملا پیشرفته Batumvelo است. تنها چیزی که نیاز دارید، خرید کارت Batumvelo در مرکز اطلاعات توریستی در نزدیکی آب نماهای رقصان است و هر دوچرخه را می توانید در 23 پایانه دوچرخه تحویل دهید. نقشه ترمینال را اینجا ببینید.

مارشروتکا

این سیستم به جا مانده از زمان شوروی است یک سرویس مینی بوس که مدت زیادی در گرجستان به عنوان نیروی حیاتی مورد استفاده قرار می گیرد. این وسایل نقلیه از طریق شریان های شهری و مسیرهای ثانویه به روستاها مرتبط می شوند که باعث راحتی و آسایش نسبی مردم می شوند. معمولا شما می توانید یک صندلی دو نفره را با قیمت تقریبی 0.35 دلار برای سفرهای درون شهری و 10 دلار در سراسر کشور خریداری کنید.

اتوبوس شهری

اتوبوس های زرد در تفلیس ارزان هستند اما شما چیزی را دریافت می کنید که هزینه آن را می پردازید. آنها هیچ گونه سیستم تهویه مطبوع مناسب ندارند و اغلب پر از جمعیت هستند. با این حال، آنها یک سرویس حیاتی را فراهم می کنند که شما را به مناطق اصلی شهر می رساند. شما می توانید برنامه و مسیرهای اتوبوس را در وب سایت شرکت حمل و نقل تفلیس بیابید.

دو نکته لازم به ذکر است: پرداخت تنها از طریق تغییر دقیق و یا با استفاده از یک کارت اعتباری پیش پرداخت شده (که شما می توانید در هر ایستگاه مترو تهیه کنید) از طریق سیستم به هنگام سوار شدن، امکان پذیر است. قیمت ها حدود 0.21 دلار می باشند. اطمینان حاصل کنید که رسید پرداخت خود در هر سفر را به همراه داشته باشید زیرا کنترل کننده ها به طور اتفاقی وارد اتوبوس یا مترو می شوند تا مطمئن شوند مسافران هزینه سفر را پرداخت کرده اند. آداب و رسوم متداول گرجستان بدین گونه است که افراد معمولا صندلی های خود را به زنان، سالمندان و یا هر کس دیگری که توانایی بدنی کمتری در مقایسه با آنها دارد، می دهند.

هزینه اتوبوس ها در باتومی تقریبا مشابه است، هرچند سیستم فروش بلیط کمی متفاوت است. بلیط ها را می توان در فروشگاه ها یا در اتوبوس خریداری کرد (قیمت بالاتر است). در دیگر شهرهای گرجستان اتوبوس ها قدیمی و منسوخ هستند و تنها پول نقد قابل قبول است.

اخیرا ناوگان اندکی از اتوبوس های مدرن آبی وارد گرجستان شده است که در برخی از مسیرهای اصلی تفلیس با امکانات پیشرفته مانند سیستم تعویه هوای مطبوع و تکان های کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

منتظر مقاله بعدی آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس باشید و از تور گرجستان  ما دیدن فرمایید.

زینا سفر پارس ارائه کننده  تور گرجستان  ، تور ارزان گرجستان ، تور نوروزی گرجستان و تور لحظه آخری گرجستان می باشد.


فرصت های گردشگری آنتالیا - قسمت دوم

فرصت های گردشگری آنتالیا - قسمت دوم

در آنتالیا چه تفریح یا فرصت های گردشگری داریم؟

با قسمت دوم مقاله در خدمت شما هستیم و به به سراغ آن ها می رویم و با تعدادی از این فرصت های گردشگری جدید تر در  تور آنتالیا  ترکیه آشنا می شویم.

همراه آژانس مسافرتی زیما سفر پارس باشید و طی دو مقاله کاربردی،  تور آنتالیا   را بهتر بشناسید.

آکواریوم آنتالیا

آکواریوم آنتالیا به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع های آکواریوم جهان، الهام بخش بوده و سرگرمی و آموزش را در یک زمان ارائه می دهد. پس از تور 40 آکواریوم، با بزرگترین تونل آکواریوم جهان با طول 131 متر و عرض 3 متر روبه رو میشوید.

بازار آنتالیا

این بازار تاریخی به خاطر مغازه های متعددش، مخصوصا آنهایی که جواهرات میفروشند، شناخته شده است.

پارک Karaalioglu

این پارک شهری شامل گل های رنگارنگ و عجیب و غریب بسیاری است و یک مکان مورد علاقه برای قدم زدن در اوقات فراغت است.

ساحل لارا

تقریبا در فاصله 10 مایلی شرق شهر، شما دومین ساحل از بین دو تا از نزدیکترین و محبوب ترین سواحل آنتالیا را پیدا خواهید کرد. ساحل لارا یک ساحل پرچم آبی است که در رده بندی اروپایی در بین سواحل فوق العاده تمیز با آب پاک است.

آنتالیا سات کولسی

کنار دیوارهای شهر باستانی واقع شده است. این برج قابل توجه قرن نوزدهم، مربع مانند است و از سنگ های سترگ و آهنی ساخته شده است.

 سند لند (سرزمین ماسه ای)

این یک دنیای شگفت انگیز و خارق العاده که نام دیگر آن موزه مجسمه سازی شن و ماسه آنتالیا است، یکی از بزرگترین فستیوال شن و ماسه در جهان محسوب می شود که اندازه آن 7000 متر مربع است. Sandland نمایشگاه مجسمه سازی شن و ماسه بی نظیری است که ممکن است تمام سال از آن بازدید شود. هر ساله حدود 150،000 نفر از سراسر جهان از Sandland بازدید می کنند. بیش از 25 استاد مجسمه سازی ماسه از سراسر جهان با استفاده از 10،000 تن ماسه بیش از 100 عدد مجسمه های شن و ماسه بزرگ را ایجاد می کنند. هر سال انجمن تولیدکنندگان این نمایشگاه تغییر می کند.

مسجد Yivli Minaret

این مسجد در قرن 13 توسط سلطان سلجوقی Alaeddin Keykubat ساخته شده است. مناره ظریف و روغنی به نماد آنتالیا تبدیل شده است. رودخانه قایقرانی و تیوب سواری

بلوار آتاتورک

بلوار آتاتورک یکی از خیابان های اصلی آنتالیا است. با درختان نخل و نیمکت های بسیاری خط کشی شده، بلوار محلی برای مغازه های مد و صنایع دستی بسیاری است. اگر بودجه شما به شما قدرت خرید نمیدهد ، ممکن است بخواهید به فروشگاه ها یه سری بزنید یا برای خرید کیفهای بسیار ارزان هزینه کنید. بلوار با بسیاری از مجسمه های برنز هنر مدرن تزئین شده است و نمایشهای خیابانی اغلب در آنجا سرگرم کننده هستند.

تور سافاری Mevlana Jeep

آنچه که آنتالیا و مناطق اطراف آن را جذاب می کند وضوح چشمگیر بین سواحل و کوه های Taurus بلند در پس زمینه است. برای یک تجربه بی نظیر، یک سافاری جیپ را در نظر بگیرید. وسایل نقلیه چهار تا ده نفر را از کوه های توروس به سمت رودخانه گیبیز حمل می کنند. تفریحات این منطقه شامل شنا کردن، ناهار در یک رستوران کوهستانی و پیاده روی نیم ساعتی در طبیعت می باشد.

غار کارین

این بزرگترین غار است که در ترکیه واقع شده است. برخی از یافته ها در موزه کوچک کارین و بقیه در بخش پیش از تاریخ موزه آنتالیا به معرض نمایش درآمده اند.

پارک آبی Troy و خانه دلفین

شاید برای اولین بار در اینجا احساسات زیادی را تجربه کنید .. شما در کنار دلفین ها، وال های سفید و فوک آبی که زیبا تر از بقیه هستند، لذت خواهید برد .. شما نمی خواهید این نمایش هرگز پایان یابد .. و علاوه بر این ؛ شما می توانید با این دلفین ها شنا کنید که شگفتی های طبیعت هستند ... دو دلفین، دو وال سفیدی و دو فوک آبی - همه منتظر ملاقات شما در خانه دلفین Troy هستند.

همراه ما باشید در تور آنتالیا  تا با خدمات، تخفیف ها، تور نوروزی و تور لحظه آخری زیما سفر پارس بیشتر آشنا شوید.