سفارش تبلیغ
صبا ویژن

15 مکان برای تور تایلند - قسمت اول

15 مکان برای تور تایلند - قسمت اول

معرفی 15 مکان برای تور تایلند - قسمت اول

تایلند برای سال های زیادی به عنوان یک مقصد توریستی و  تور تایلند شناخته شده است اما از دوران هیپی و اقامت در تپه های ساحلی تایلند با قیمت 1 دلار تغییرات زیادی کرده است. اما تایلند هنوز مکان های زیادی برای بازدید توسط گردشگران و  تور تایلند  را در اختیار دارد. از جزایر گرفته تا سواحل و شهرها و روستاها، این کشور جایی است که شما می توانید بارها از آن دیدن کنید. 

پس همراه آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس سراغ این جاذبه های  تور تایلند می رویم و از آن ها لذت می بریم.

در این پست، قصد داریم لیست مکان های برتر برای بازدید در تایلند در امسال را به شما معرفی کنیم. آن را بخوانید و شروع به برنامه ریزی سفر خود به سرزمین لبخندها با زیما سفر پارس تجربه کنید!

بانکوک (شهر فرشتگان تایلند)

پایتخت تایلند مکانی است که حتما باید از آن دیدن کنید. اگر از طریق هوایی به تایلند وارد می شوید، به احتمال زیاد شما در بانکوک فرود خواهید آمد، اما اگر توسط قطار یا اتوبوس از یک کشور همسایه به تایلند می روید، مطمئن شوید که حتما به سمت شهرهای بزرگ نیز بروید!

بانکوک متفاوت از تمام شهرهایی است که تا به حال به آنجا رفته ایم - این شهری است که هرگز نمی خوابد. خیابان ها همیشه مملو از افرادی است که به سر کارشان می روند، دستفروشانی که کالاهای خود را به فروش می رسانند، و موتورسیکلت هایی که مدام در خیابان ها تردد می کنند. غذای خیابانی در بانکوک بهترین در کشور است،  تفریحات شبانه در بانکوک شگفت انگیز است و ترکیبی منحصر به فرد از تجارت مدرن و سایت های تاریخی در آن به چشم می خورد.

نه تنها غذا فوق العاده و شگفت انگیز است، بلکه چیزهای زیادی برای انجام دادن در بانکوک وجود دارد. بازار آخر هفته Chatuchak، کاخ سلطنتی و پارک ها (Lumphini فوق العاده است) را از دست ندهید. همچنین مطمئن شوید که در بار Moon یک نوشیدنی بنوشید، در رودخانه چائو فرایا به سفر کروز بروید، از فروشگاه الکترونیک خرید کنید و ....

هوآ هین

آیا می خواهید مانند مردم محلی سفر کنید و از تعطیلات لذت ببرید؟ هوآ هین جایی است که می توانید این کار را انجام دهید! این یک مقصد آخر هفته محبوب برای تایلندی ها است و اگر شما به دنبال بهترین ساحل در سرزمین اصلی هستید، این جایی است که شما آن را پیدا خواهید کرد. ساحل شنی هوآ هین 8 کیلومتر طول دارد، و اگر شما در طول هفته وارد آن شوید، شما اساسا جایگاهی برای خودتان خواهید یافت.

تپه Chopstick و بازار شبانه Wat در بالای آن، بازار شناور، ایستگاه قطار تاریخی، پارک مجاور Rajabhakti و منطقه تفریحی Cha-Am (که حدود 20 کیلومتری شمال قرار دارد) را از دست ندهید.

پارک ملی Khao Yai و  تور تایلند 

تایلند سرشار از گنجینه های طبیعی است که منتظر شما هستند تا آنها را کشف کنید. اگر شما علاقمند به دیدن فیلهای آسیایی، گیبون ها، ماکائوها، پایتون ها، خرس ها و سایر حیوانات هستید، قطعا از این پارک ملی دیدن کنید. این منطقه حفاظت شده 6،155 کیلومتر مربع (2،376 مایل مربع) مساحت دارد و اولین پارک ملی در تایلند می باشد. امروزه در این کشور 127 پارک وجود دارد که می توانید آنها را کشف کنید.

شما می توانید با چادر خودتان اردو بزنید یا از پارک یک چادر اجاره کنید یا در یک کابین اقامت کنید. اگر ترجیح می دهید در بیرون پارک اقامت کنید و در طول روز به کاوش بپردازید، اقامتگاه های زیادی در جاده Thanarat وجود دارند، که از Pak Chong تا Mu Si و دروازه های Khao Yai گسترده شده اند.

پارک ملی Khao Yai یک بهشت برای پیاده روی است! مسیرهای متعددی وجود دارند که شما می توانید به صورت پیاده یا دوچرخه از آنها عبور کرده و از بسیاری از آبشارهای موجود در مسیر لذت ببرید. رنجر برای پیاده روی توصیه می شود. برای کسب راهنمایی بهتر در مورد پارک در اینجا کلیک کنید. بازدید از این پارک ملی یکی از بهترین کارهایی است که در تایلند می توانید انجام دهید.

با تشکر از حمایت های شما عزیزان و متقاضی های  تور تایلند 

آژانس مسافرتی زیما سفر پارس همراه و حامی شما در  تور تایلند ، تور ارزان تایلند و تور لحظه آخری تایلند . از تور تایلند ما دیدن فرمایید و با تماس با کارشناسان با تجربه زیما از مشاوره رایگان بهره ببرید.