سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین هتل های تور کیش - قسمت سوم

بهترین هتل های تور کیش - قسمت سوم

سراغ سومین مقاله تور کیش و جاذبه های گردشگری کیش می رویم.

در این مقاله ها درباره هتل های کیش اطلاعاتی به دست آوردیم و در این مقاله نیز اطلاعات کامل تری به دست می آوریم.

بهترین هتل ها برای اقامت و تور کیش - قسمت سوم

هتل ارم از دوردست

در خصوص سایر خدمات ارائه شده توسط این هتل، هتل دارای یک رستوران مجلل چرخان در طبقه آخر است، این تنها مکان در کیش است که یک دید کامل از کل جزیره را ارائه می دهد، هر 55 دقیقه طبقه آخریک دور کامل می زند بنابراین شما بدون اینکه حتی متوجه شوید چشم انداز متفاوتی را خواهید دید. من واقعا این مکان را دوست داشتم من در واقع می توانم یک قطعه از آن را در نوشته های بعدی خود اضافه کنم. یکی دیگر از رستوران های واقع در این هتل رستوران "رویال" است که تمام غذاهای ایرانی و غربی و همچنین غذاهای دریایی را ارائه می دهد، من شخصا غذاهای این رستوران را امتحان نکرده ام اما چشم انداز اقیانوس فوق العاده شگفت انگیز است. من واقعا دوستش داشتم.

طراحی داخلی رستوران رویال

چند وقت اخیر یکی از دوستانم در این هتل اقامت داشت و من برای دیدار با او به آنجا رفتم و متوجه شدم فضای داخلی آن بسیار متفاوت از آن چیزی شده است که من قبلا دیده بودم و بازسازی های زیادی بر روی آن انجام شده است. هتل ارم نیز در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد و شما می توانید پیاده به تمام مراکز خرید بروید. قیمت ها نزدیک به 100 یورو در هر شب برای یک اتاق برای دو نفر با چشم انداز اقیانوس است.
(یکی از اتاق ها در هتل ارم)

انتخاب این موارد در  تور کیش  می تواند بسیار مهم باشد.

هتل پارمیس

تعداد ستاره ها: 5 ستاره
قبل از شروع به من اجازه دهید یک چیز در مورد این هتل بگویم، موقعیت مکانی عالی، به معنای واقعی کلمه 2 دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد، 2 دقیقه پیاده روی، شما هرگز در اینجا خسته نخواهید شد و یا وقت خود را هرگز در تاکسی و انتظار برای آمدن مینی بوس هدر نخواهید داد. هتل پارمیس دارای انواع مختلفی از اتاق است؛ اتاق های زوجین که مخصوص زوجین در ماه عسل آنها تعبیه شده است، سوئیت های خانوادگی، پنت هاوس و اتاق های معمولی. همچنین یک خانه اسپاگتی، دو رستوران سنتی ایرانی، یک کافی شاپ و رستوران در هتل وجود دارد. خانه اسپاگتی بسیار خوب است و قیمت آنها بسیار مناسب است. من قهوه خانه و رستوران های سنتی را امتحان نکرده ام، بنابراین چیزی در مورد آنها نمی دانم. امکانات تفریحی شامل سونا، استخر شنا، بیلیارد و پینگ پنگ است.

استخر شنا در هتل پارمیس

خوب است بدانید که اگر اگر از وبسایت خود هتل برای رزرو اتاق استفاده کنید که www.parmishotel.ir است، می توانید گزینه های اضافی شامل یک سلف سرویس صبحانه و یک سلف سرویس ناهار به طور رایگان دریافت کنید. به طور کلی سلف سرویس صبحانه یک گزینه کاملا استاندارد است اما داشتن یک سلف سرویس ناهار به عنوان بخشی از اتاق یک اتفاق عالی است. آنها همچنین انتقال به فرودگاه را برای شما فراهم می کنند کهاین نیز یک گزینه عالی محسوب می شود

در نهایت بحث در خصوص قیمت ها؛ قیمت ها از 580,000 تومان برای دو نفر، برای یک اتاق با منظره دریا شروع می شود که چیزی معادل 150 یورو در هر شب است. قیمت ها برای یک اتاق با منظره ی خیابانی کمی متفاوت است، در حدود 140 یورو برای هر شب برای دو نفر. می توانم بگویم پارمیس یک هتل بسیار گران قیمت است و با توجه به اینکه من هر دو را تجربه کردم، بین هتل های پارمیس و داریوش، اگر می خواهی این میزان هزینه را بپردازید، بهتر است که هتل داریوش را انتخاب کنید. داریوش یک هتل منحصر به فرد است.
امیدوارم این مطلب برای شما مناسب و به اندازه کافی روشن باشد. من فقط سعی کردم تجربه های خود در همه این هتل های مختلف را با شما به اشتراک بگذارم. امیدوارم از آن لذت ببرید و از همه مهمتر از آن استفاده کنید.

زیما سفر پارس  ارائه کننده تور نوروزی کیش ، تور کیش  ، تور لحظه آخری کیش

به صفحه  تور کیش  ما بیایید و از قیمت ها ، تخفیف ها و تنوع تور های ما دیدن فرمایید.