سفارش تبلیغ
صبا ویژن

15 مکان برای تور تایلند - قسمت سوم

با مقاله سوم ازجاذبه های گردشگری تایلند و 15 مکان برای  تور تایلند  در خدمت شما عزیزان هستیم. همراه ما باشید و با مناطقی مانند pai, چیانگ مای و ... بیشتر آشنا شوید.

بازدید از روستای Pai در تور تایلند

این یک روستای هیپی در شمال تایلند است و مکانی است که قطعا نمی خواهید آن را از دست دهید. مطمئنا، در طول سالهای گذشته محبوبیت بیشتری کسب کرده است، اما هنوز هم یک مکان عالی برای استراحت در کلبه های ارزان  تور تایلند در کنار رودخانه است. Pai توسط مزارع برنج، جنگل ها و آبشارها احاطه شده است و یک مکان عالی برای دور شدن از هیاهوی شهر است.

پیاده روی در خیابان های پائی و بازدید از بازارهای شبانه، آبشارهای Pombok و Mo Paeng، چشمه های آب گرم، دره عمیق و البته کافه گردی در کافه ها و بارهای آن را از دست ندهید.

چیانگ مای و اقامتگاه های ارزان تور تایلند، پارک طبیعی فیل ها

چیانگ مای یکی دیگر از مکان های محبوب شمالی تایلند برای بازدید است. این مقصد اخیرا به علت دارا بودن اینترنت پرسرعت، امکانات عالی و اقامت مقرون به صرفه و عرصه های کارآفرینی به عنوان یک مکان محبوب برای عشایر دیجیتالی شناخته شده در  تور تایلند است.

با این حال، این مکان هنوز هم یک نقطه عالی برای بازدید مسافران  تور تایلند است. چیانگ مای یک شهر دیواره ای است که کارهای زیادی برای انجام شدن در درون آن وجود دارد و سفرهای روزانه زیادی نیز در آن ترتیب داده می شود.

اگر شما علاقه مند به غذا هستید، در Chiang Mai ناامید نخواهید شد که دارای غذاهای متعدد از نقاط مختلف جهان است و همچنین غذاهای باور نکردنی تایلندی نیز در آن یافت می شود. اگر شما کنجکاو شده اید که چگونه غذاهای خوشمزه تایلندی تهیه می شوند، به یک کلاس آشپزی بپیوندید و یاد بگیرید که چگونه پد تایلندی، رولت های بهاری و سایر غذاها تهیه می شوند.

همچنین مطمئن شوید که بازار شبانه، Wat Chedi،  Luang، مبارزه موی تای و ماساژ تایلندی را در  تور تایلند  از دست ندهید.

برای سفرهای یک روزه در خارج از چیانگ مای، توصیه می کنیم از مرکز صنایع دستی Sang دیدن کنید که چترهای زیبا تولید می کنند و همچنین پارک طبیعی فیل ها که یک مرکز توانبخشی برای فیل های مورد آزار قرار گرفته است. به عنوان یک سفر 4 روزه عالی، شما می توانید یک موتور سیکلت اجاره کرده و از چیانگ مای به حلقه مای هونگ سون بروید، که در May Sariang، Mae Hong Son و Pai برگزار می شود.

Railay (یکی از مکان های مورد علاقه ما برای بازدید در تور تایلند!)

از لحاظ فنی Railay یک جزیره نیست، اما از آنجا که شما فقط می توانید از طریق قایق به آن دسترسی داشته باشید، مانند یک جزیره به نظر می آید! این مقصد فوق العاده  تور تایلند در منطقه Krabi واقع شده است و یک مکان محبوب برای سنگ نوردان، کوهنوردان و شرکت های مسافرتی است که امکان سنگنوردی در  تور تایلند  را فراهم می کند.

سنگ های آهک در خارج از دریا یک صحنه باور نکردنی را به محض ورود شما با قایق را به نمایش می گذارند. سواحل در اینجا بسیار زیبا هستند و زمینه های کوهستانی بسیار دیدنی می باشند.

4 ساحل برای بازدید در Railay وجود دارند. ریلی غربی ساحل اصلی است که شما به آن وارد می شوید و بیشتر رستوران ها و اقامتگاه ها را ارائه می دهد. ریلی شرقی نیز تعداد زیادی از اقامتگاه ها برای مسافران با کوله پشتی را ارائه می دهد، اما ساحل این بخش مناسب برای شنا کردن نیست.

تونسای یک کلبه اقامتی برای کوهنوردان و توریست ها است و برای رسیدن به آن باید یک پیاده روی جنگلی داشته باشید از جزر و مد دریا عبور کرده یا یک قایق کرایه کنید. و در نهایت، ساحل Phrah Nang یک مکان خیره کننده است که غارهایی برای شنا کردن دارد.

در فراسوی سواحل، بازدید از مناظر Railay را از دست ندهید (باید به سختی بر فراز آن صعود کنید اما ارزشش را دارد) و اگر به آن علاقه دارید در حالی که بالای تپه هستید از مرداب آن نیز دیدن کنید. شما همچنین باید از غار الماس (استالاگمیت و استالاکتیت) و غار شاهزاده دیدن کنید. در نهایت، اگر احساس می کنید فعال هستید، می توانید بعد از ظهر به قایقرانی کایاک بروید که با یک منظره عالی از غروب خورشید همراه می شود.

Railay را از دست ندهید، این قطعا یکی از مکان های مورد علاقه ما برای بازدید در  تور تایلند  است.

از تور تایلند  آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس دیدن فرمایید و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تور تایلند لحظه آخری و تور تایلند ارزان را از کارشناسان ما بخواهید.  02174634