سفارش تبلیغ
صبا ویژن

20 جاذبه گردشگری در تور گوانجو

20 جاذبه گردشگری در تور گوانجو

با 20 جاذبه گردشگری در تور گوانجو آشنا شوید

گوانجو در جنوب چین، یک کلان شهر بزرگ است که ترکیبی از بافت سنتی و مدرن است و مناظر و جاذبه های متنوعی را برای همه فراهم می کند، بدون توجه به اینکه آیا شما به دنبال یک محل تعطیلات خانوادگی یا تاریخی و یا  تور گوانجو هستید. در اینجا جاذبه های مورد علاقه در شهر پنج رام آورده شده است.

تفریحگاه گردشگری Chimelong  تور گوانجو 

برای گذراندن یک روز کامل و یا حتی یک هفته سرگرم کننده در  تور گوانجو ، تفریحگاه گردشگری Chimelong همه موارد زیر را دارد: پارک تفریحی، سیرک بین المللی، پارک آبی، پارک سافاری و پارک پرندگان. اگر این موارد کافی نیست، شهر همسایه ژوهای دارای یک آکواریوم اقیانوسی بزرگ است. در طول تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی، این مکان بسیار شلوغ خواهد بود پس بهتر است در طول روزهای هفته از آن دیدن کنید.

بازدید  تور گوانجو از این بخش بسیار است و طی مقاله ای به بررسی آن می پردازیم

تور گوانجو

کلیسای قلب مقدس

عملیات ساخت کلیسای قلب مقدس در سال 1888 پس از 25 سال ساخت و ساز به اتمام رسید. این یکی از چند کلیسای معدود در جهان است که کاملا با سنگ گرانیت ساخته شده است. تجمع توده ها در صبح و در آخر هفته ها توسط مردم ماندارین، کانتونی، کره ای و انگلیسی برگزار می شود. در مواقع دیگر، این یک مقصد محبوب برای افرادی است که به معماری زیبا علاقه دارند.

باز دید ازمیدان Huacheng در  تور گوانجو 

برای مشاهده یک منظره مدرن در تور گوانجو، یک نقطه قابل مشاهده در شهر، میدان Huacheng است. چندین جاذبه مهم در پیرامون این میدان واقع شده اند، موزه گوانگدونگ، کتابخانه جدید، مرکز مالی بین المللی و برج کانتون در طرف دیگر قرار گرفته اند. برای یک مشاهده یک منظره فوق العاده شبانه، بهتر است پس از غروب آفتاب به مشاهده مناظر آن بپردازید تا نورهای رنگارنگ را تحسین کنید.

برج کانتون

نقطه برجسته در تور گوانجو، برج کانتون به ارتفاع 600 متر می باشد و یک منظره رنگارنگ در بعد از ظهرها ارائه می دهد. به طور خلاصه این برج بلندترین بنا در جهان بود که دارای قهوه خانه ها، رستوران ها بود.

Redtory

Redtory در گذشته یک کارخانه صنعتی بود و در حال حاضر به عنوان منطقه ای از گالری های هنری، استودیوهای هنری، فضاهای هنری، سازمان ها، دفاتر اداری شلوغ، فروشگاه های مد و کافی شاپ ها شناخته می شود. بازدیدکنندگان  تور گوانجو   در اینجا از نمایشگاه های هنری دیدن می کنند، اما همچنین یک محیط خلاق و الهام بخش برای عکسبرداری نیز می باشد.

باغ Baomo در گوانجو

باغ Baomo واقع در Panyu در فاصله یک ساعتی از مرکز شهر گوانجو، نمونه خوبی از معماری چینی جنوبی و هنر باغبانی است. باغ Baomo در ابتدا در پایان سلسله چینگ ساخته شد، اما متاسفانه در دهه 1950 نابود شد. چند سال بعد، بازسازی آن آغاز شد و باغ اکنون به شکوه سابقش بازگشته است و موجب جذب توریستا های بسیاری شده است.

جزیره شامیان

جزیره شامان از سرزمین اصلی توسط یک کانال کوچک جدا شده است، جزیره شامیان یک بندر مهم برای تجارت خارجی از سلسله سونگ تا جینگ بود. به خاطر تاریخچه خود، این جزیره به شکل یک شهر کوچک اروپایی در وسط چین است که مکانی مناسب برای یک پیاده روی به مدت یک یا دو ساعت می باشد که یکی از جاذبه های  تور گوانجو  است.

موزه گوانگدونگ درتور گوانجو

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ و فرهنگ گوانجو، گردشگران  تور گوانجو  می توانند از موزه جدید گوانگدونگ را که در کنار میدان Huacheng ساخته شده است، دیدن کنند. نمایشگاه های اصلی در مورد تاریخ و فرهنگ گوانگدونگ و منابع طبیعی گوانگدونگ می باشند. علاوه بر اینها، این موزه میزبان انواع نمایشگاه های موقت است.

باغ یویین

باغ یویین در گذشته یک باغ خصوصی تحقیقاتی بود که در سال 1864 ساخته شده بود. بعدها به دلیل چشم انداز زیبای آن، به یک جاذبه توریستی محبوب تبدیل شد. سالنه ا، پل ها، استخرها، تپه های سنگی و گلهایی که در مناظر رویایی ایجاد شده اند، آن را به مکانی مناسب برای یک قدم زدن در اوقات فراغت تبدیل می کنند.

به صفحه تور گوانجو بیایید و از تور گوانجو آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس دیدن فرمایید.

آفر ها و تخفیف ها را از کارشناسان مجرب ما با تماس با 02174634 جویا شوید.